Helpdesk nodig?
Bel: +31 55 599 88 88
Mail: service@tomra.nl
WhatsApp: 06 - 15 52 98 48

Medewerker Customer Service Center (24-38 uur) gezocht

Aangenaam, wij zijn TOMRA. Wij produceren, verkopen, installeren en onderhouden de automaten waar jij je statiegeldflessen inlevert. Bovendien zijn we leverancier van Orwak- afval- en balenpersen. Onze producten passen volledig binnen het gedachtengoed van de circulaire economie: het systeem waarin het sluiten van grondstofketens centraal staat en we samenwerken aan een duurzame samenleving.

Kantoor in Apeldoorn
Vestigingen wereldwijd
70 werknemers in Nederland

 

 

2500 werknemers wereldwijd

VACATURE

 

 

DE UITDAGING:

Als customer service center medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in de Benelux. Zij komen bij jou terecht met allerlei vragen over hun emballage-automaat. Jouw taak? Zorgen dat ze zo goed en snel mogelijk geholpen worden door het bieden van online assistentie, telefonische begeleiding of het inplannen van een servicetechnicus als dit nodig blijkt. Je werkt binnen een gezellig team en kunt rekenen op meer dan genoeg afwisseling in je werkzaamheden.


JIJ BENT:

– Woont in de buurt van Apeldoorn, bent 24 tot 38 uur per week beschikbaar waarbij de zaterdag een vaste werkdag is en de overige dag(en) in overleg worden ingedeeld.

– Hebt een vlotte, behulpzame omgang met klanten, zowel telefonisch als online.

– Spreekt goed Nederlands en het liefst heb je ook de Engelse taal onder de knie.

– Hebt enige kennis van de Nederlandse en Belgische geografie.

– Weet het overzicht te houden en servicetechnici logisch in te plannen.

– Vindt het leuk om te werken binnen een klein en gezellig team.

– Leert snel, bent nieuwsgierig en kunt goed uit de voeten met diverse software-applicaties.

– Kan snel schakelen tussen taken zonder prioriteiten uit het oog te verliezen.

– Hebt een streepje voor als je affiniteit hebt met techniek, over een ICT-diploma beschikt of ervaring hebt in een soortgelijke functie.


WIJ BIEDEN:

– Zijn een informele organisatie waar je jezelf kunt zijn.

– Doen alleen aan overwerk als dit écht nodig is; een beetje 9-tot-5 mag best.

– Stimuleren scholing en vinden het geweldig om jou te zien ontwikkelen.

– Zitten iedere dag samen aan tafel voor een verzorgde lunch en hebben een bar in ons pand.

– Slaan personeelsuitjes of complete bedrijfsreizen ook zeker niet over.

– Geven je heus een ‘marktconform’ salaris en vullen dat graag aan met allerlei leuke extra’s, maar daar hebben we het wel over tijdens ons gesprek.

– Bieden uitzicht op vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid.


INTERESSE GEWEKT?

Heb je een goed gevoel voor humor, maar ben je daarnaast ook serieus en klantgericht? Dan hebben wij wellicht onze nieuwe collega gevonden en maken we graag kennis met je. Solliciteren kan via de knop onderaan deze pagina. Wanneer je vragen hebt over deze vacature, stuur dan een e-mail naar gerben.vanscherrenburg@tomra.com.

DIT ZEGGEN

COLLEGA'S

In Nederland hebben we een team van 70 medewerkers, waarvan velen al jaren voor TOMRA werken. Dit zeggen zij over het bedrijf.

Jeffrey van Essen

TOMRA is een ontzettend fijn en sociaal bedrijf om voor te werken. TOMRA doet er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen en deze het liefst te overtreffen.

JEFFREY VAN ESSEN
Field Service Engineer
Francisco Perez

TOMRA Systems staat voor kwaliteit en service, maar het is ook een bedrijf dat zich inzet voor een beter milieu. Ik ben er trots op om al jaren voor TOMRA te werken.

FRANCISCO PEREZ
Supervisor Technology
Lotte Sijbers

TOMRA is niet alleen een fijn bedrijf om voor te werken, maar het werk wat je doet draagt ook daadwerkelijk bij aan een betere leefomgeving. TOMRA zet zich in voor het milieu, haar klanten en haar medewerkers.

LOTTE SIJBERS
Communication Manager

INTERESSE GEWEKT?