Helpdesk nodig?
Bel: +31 55 599 88 88
Mail: service@tomra.nl
WhatsApp: 06 - 15 52 98 48

Helpdeskmedewerker gezocht

Wij zijn voor de zaterdagen en zondagen per direct op zoek naar een helpdeskmedewerker om ons serviceteam te versterken. Als helpdeskmedewerker ben je een belangrijk onderdeel in onze organisatie. Je beantwoordt voornamelijk telefoontjes van klanten. Wanneer er sprake is van een storing probeer je deze eerst telefonisch op te lossen. Wanneer dit niet mogelijk is, zorg je ervoor dat een servicetechnicus zo snel mogelijk de klant bezoekt. Je plant het bezoek in en communiceert dit naar zowel de klant als de technicus. Je zorgt voor een juiste, zorgvuldige afhandeling van je gesprekken. Verder zal je ingezet worden voor diverse administratieve werkzaamheden.

Functie-eisen

– Punctueel en stressbestendig
– Goede en vlotte omgang met klanten (voornamelijk via telefoon)
– Commerciële en technische affiniteit met de producten van TOMRA
– Functioneert goed binnen een klein team
– Denkt klantgericht
– Voelt zich goed bij het inplannen en opvolgen van technici in de buitendienst
– Heeft een vlotte kennis van Microsoft Office
– Administratieve werkzaamheden vormen geen probleem
– Enige kennis van de Nederlandse geografie is een voordeel bij het opstellen van routes

Arbeidsvoorwaarden

– Een aantrekkelijke werkkring binnen een enthousiaste, dynamische en informele organisatie