De producten van TOMRA zijn uitgerust met de meest betrouwbare technologie op de markt. Toch hebben ook onze automaten en persen onderhoud nodig. Wij beschikken daarom over een uitgebreide service-organisatie die 7 dagen per week klaarstaat.
ORGANISATIE VAN ONZE SERVICE
De service-organisatie van TOMRA omvat diverse specialisaties om u optimaal van dienst te zijn.

SERVICEDESK
Onze servicedesk biedt onze klanten 7 dagen per week ondersteuning. De helft van de verstoringen verhelpt de servicedesk online of telefonisch. In de overige gevallen plannen zij een technicus in.
De servicedesk verzorgt bovendien het gecontroleerd inplannen van periodiek onderhoud, adviseert over service-overeenkomsten en verwerkt bestellingen van verbruiksartikelen via onze webshop.
INSTALLATIETEAM
Het VCA-gecertificeerde installatieteam voert alle (her)installaties uit. Een installatiespecialist controleert vooraf op locatie of de geadviseerde installatie daadwerkelijk gaat passen en geeft afsluitend training aan het winkelpersoneel over het benodigde dagelijks onderhoud.
Het team kan binnen 24 uur* een spoedlevering verzorgen wanneer dit is gewenst.
*Bij uitval van de vorige automaat (mits op voorraad)


SERVICE BUITENDIENST
De service buitendienst verzorgt onderhoudsbeurten, NEN-keuringen en updates aan software en databases. Daarnaast voeren zij reparatiewerkzaamheden uit en lossen 98% van de verstoringen op binnen de overeengekomen responstijd.
Het serviceteam zet graag dat stapje extra. Daarom controleert een technicus voor het verstrijken van de garantietermijn kosteloos uw gehele installatie. Wanneer er onregelmatigheden zijn, worden deze nog gratis opgelost.
DIGITALE SPECIALISTEN
De digitale specialisten verzorgen pro-actieve service via real-time inzicht in het automatenpark wanneer gebruik wordt gemaakt van de software TOMRA Connect. Zij focussen hierbij op automaten waar interventie nodig is.
Onze digitale specialisten verzorgen bovendien rapportages om winkels of hoofdkantoren inzicht te geven in de automaat of het gehele automatenpark. Ook laden en beheren zij eventuele donatie-, promotie-, of couponingcampagnes.


PRODUCTSPECIALISTEN
Onze productspecialisten onderwerpen alle producten aan hardware- en softwarematige markttesten en verzorgen het beheer van vorm- en barcodedatabases.
Het team verzorgt trainingen aan onze technici en distributeurs en assisteren bij complexe vraagstukken. Ze bieden ondersteuning bij pilots, systeemintegraties en het gecontroleerd updaten van het gehele automatenpark.
TOMRA SERVICE APP (GRATIS)
Op zoek naar instructies of benieuwd hoe u de meest voorkomende verstoringen zelf kunt oplossen? Download de gratis TOMRA service app. Hiermee is de meest praktische informatie over de automaat en onze organisatie altijd binnen handbereik.
