Apeldoorn Business Awards - publieksprijs

TOMRA wint Apeldoorn Business Award

TOMRA, leverancier van emballage-automaten, werd tijdens de Apeldoorn Business Awards op 6 oktober als publieksfavoriet in de schijnwerpers gezet. De Apeldoorn Business Awards, een initiatief van Mike van Woudenberg en Marc Ankersmid, werd in het leven geroepen om de beste bedrijven van Apeldoorn een podium te geven. TOMRA won uit 18 deelnemende bedrijven de publieksprijs.

De award

“We waren allereerst zeer vereerd met de nominatie, maar het winnen van de publieksprijs is natuurlijk de kers op de taart” zegt René Hissink, algemeen directeur van TOMRA. “We vinden het fijn om te zien dat, ondanks het feit dat veel mensen onze naam niet direct kennen, zoveel mensen toch achter onze bedrijfsvoering staan”. Naast de publieksprijs was er per categorie ook nog een juryprijs te winnen. De deelnemende bedrijven werden op basis van een aantal criteria zoals duurzaamheid, innovatie en onderscheidend vermogen beoordeeld.

Romy te Kloese

De auteur van dit artikel, Romy te Kloese, is sinds 2011 werkzaam bij TOMRA. Romy is verantwoordelijk voor de marketing en communicatie.