De producten van TOMRA zijn uitgerust met de meest betrouwbare technologie op de markt. Toch hebben ook onze emballage-automaten onderhoud nodig. Wij beschikken daarom over een uitgebreide service-organisatie die 7 dagen per week klaarstaat.
TOMRA Service in beeld
TOMRA Service in categorieën
De service-organisatie van TOMRA omvat diverse specialisaties om onze klanten optimaal van dienst te zijn.
Servicedesk
Onze servicedesk biedt onze klanten 7 dagen per week ondersteuning. De helft van de verstoringen verhelpt de servicedesk online of telefonisch. In de overige gevallen plannen zij een technicus in.
De servicedesk verzorgt bovendien het gecontroleerd inplannen van periodiek onderhoud, adviseert over service-overeenkomsten en verwerkt bestellingen van verbruiksartikelen via onze webshop.
Installatieteam
Het VCA-gecertificeerde installatieteam voert alle (her)installaties uit. Een installatiespecialist controleert vooraf op locatie of de geadviseerde installatie daadwerkelijk gaat passen. Na installatie geeft de specialist training aan het personeel over het benodigde dagelijks onderhoud.
Het team kan binnen 24 uur* een spoedlevering verzorgen wanneer dit is gewenst.
*Bij uitval van de vorige automaat (mits op voorraad)
Service buitendienst
De service buitendienst verzorgt onderhoudsbeurten, NEN-keuringen en updates aan software en databases. Daarnaast voeren zij reparatiewerkzaamheden uit. 96% van de verstoringen lossen zij op binnen 6 uur.
Ons serviceteam zet graag een stapje extra. Daarom controleert één van onze technici kosteloos de gehele installatie vlák voor het verstrijken van de garantietermijn. Wanneer er onregelmatigheden zijn, lossen zij deze gratis – binnen de garantie – op.
Productspecialisten
Onze productspecialisten onderwerpen alle producten aan hardware- en softwarematige testen voor de Nederlandse en buitenlandse markten. Ook verzorgen zij het beheer van vorm- en barcodedatabases.
De specialisten verzorgen trainingen aan onze technici en distributeurs en assisteren bij complexe vraagstukken. Ze bieden ondersteuning bij pilots, systeemintegraties en het gecontroleerd updaten van het gehele automatenpark.
Digitale specialisten
De digitale specialisten verzorgen pro-actieve service via real-time inzicht in het automatenpark wanneer gebruik wordt gemaakt van de software TOMRA Connect. Zij focussen op automaten waar interventie nodig is.
Onze digitale specialisten verzorgen bovendien rapportages om winkels of hoofdkantoren inzicht te geven in de automaat of het gehele automatenpark. Ook laden en beheren zij eventuele donatie-, promotie-, of couponingcampagnes.
TOMRA Service-overeenkomsten
Gemoedsrust met een service-overeenkomst
Het is mogelijk om een service-overeenkomst af te sluiten voor de TOMRA-installatie, zodat u blijvend verzekerd bent van de kwaliteit van de installatie. De keuzemogelijkheid varieert van basis ondersteuning en een jaarlijkse preventieve onderhoudsbeurt tot volledige ontzorging door toevoeging van pro-actieve service, software- en database-updates, voorrijkosten, werkuren en onderdelen.
TOMRA Service app (gratis)
Op zoek naar instructies of benieuwd hoe u de meest voorkomende verstoringen zelf kunt oplossen? Download de gratis TOMRA service app. Hiermee is de meest praktische informatie over de automaat en onze organisatie altijd binnen handbereik.