Beste klant,

In de afgelopen weken is de omvang van het coronavirus als een wereldwijde pandemie duidelijk geworden. Op economisch en persoonlijk vlak is dit voor ons allemaal een verontrustende periode. We hopen dat u, uw collega’s, familie en vrienden allemaal veilig en wel zijn.

Het is duidelijk dat we een uitdagende tijd tegemoet gaan. We informeren u graag hoe TOMRA reageert op de uitdagingen die verband houden met het Covid-19-virus, evenals onze inspanningen om ervoor te zorgen dat we de noodzakelijke dienstverlening aan u als klant kunnen blijven verzorgen.

We volgen de landelijke maatregelen op, dus velen van ons werken vanuit huis. Ons Customer Service Center is zo ingericht, dat onze activiteiten doorgang kunnen vinden, ondanks dat het fysieke kantoor grotendeels is gesloten. We zijn bereikbaar op de momenten en via de kanalen die u van ons gewend bent.

Om de fysieke contactmomenten tot een minimum te beperken, hebben wij tot nader bericht de volgende aanpassingen doorgevoerd in onze dienstverlening:

  • Preventieve servicewerkzaamheden, waaronder updates en onderhoudsbeurten, zijn opgeschort.
  • Correctieve servicewerkzaamheden voeren wij uit wanneer deze noodzakelijk zijn vanwege stilstand.
  • Installaties voeren wij uit wanneer deze noodzakelijk zijn vanwege de opening van een nieuwe locatie of ter vervanging van een defecte installatie. Alle overige installaties zijn opgeschort.

Al onze collega’s zijn geïnstrueerd om alle voorzorgsmaatregelen in acht te nemen. Bovendien gaat alle dienstverlening op locatie in overleg met u als klant.

Mocht u hierover verdere vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

René Hissink
SVP Western & Southern Europe
TOMRA Systems B.V.