Financial Accountant | MBO+/HBO | Apeldoorn
De vacature
Ben jij klaar om jouw financiële expertise in te zetten in een dynamische, internationale omgeving? Wij zoeken een enthousiaste Financial Accountant die ons team komt versterken. Vanuit ons regionale hoofdkantoor in Apeldoorn draag je bij aan het financiële succes van onze entiteiten in Europa en het Midden-Oosten. Je werkt nauw samen met de Finance Manager Western & Southern Europe om processen te optimaliseren en te bouwen aan de verdere groei van onze organisatie.
Als Financial Accountant ben jij hét aanspreekpunt voor externe accountants en interne landenverantwoordelijken. Je coördineert administratieve processen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Wat ga je doen?
Financieel beheer: Je bewaakt de volledigheid en kwaliteit van de administratie van onze entiteiten.
Dagelijkse processen: Je zorgt voor betalingen, het opvolgen van debiteuren en crediteuren en andere administratieve taken.
Financiële processen: Je voert compliance-, ESG-, treasury- en juridische processen uit.
Rapportages: Je verzorgt maandafsluitingen, stelt maandrapportages op en ondersteunt bij de jaarafsluitingen.
Informatieverstrekking: Je bent de vraagbaak en proactieve bron van informatie voor managementteams in diverse landen.
Procesoptimalisatie: Je denkt mee over en ondersteunt bij het verbeteren van werkprocessen.
Wat breng jij mee?
Financiële expertise: Je hebt een afgeronde MBO+/HBO-opleiding met een administratieve achtergrond en relevante werkervaring in een brede financiële functie.
Talenkennis: Je beheerst Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift (Engels is internationaal de voertaal).
Tools & systemen: Je hebt goede kennis van Microsoft Office en ervaring met ERP-systemen (ervaring met IFS is een pré).
Persoonlijke eigenschappen: Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, bent communicatief vaardig, proactief en oplossingsgericht.
Beschikbaarheid: Je bent 38 uur per week beschikbaar.
Wat bieden wij?
Een hechte werkcultuur: Bij TOMRA werken we samen als een familie. Een informele omgeving waar je jezelf kunt zijn en gewaardeerd wordt voor wie je bent. We besteden veel aandacht aan begeleiding tijdens je indiensttreding. We hopen dat het voelt alsof je in een warm bad terechtkomt.
Ontwikkelingsmogelijkheden: We geven je de ruimte om je functie op jouw manier in te vullen, binnen onze TOMRA-cultuur. We investeren in jouw groei door middel van trainingen, cursussen en ondersteuning bij je professionele ontwikkeling.
Welzijn: Bij TOMRA zorgen we goed voor onze medewerkers. Van fruit op kantoor tot fitnessvergoeding, we staan achter jouw welzijn en gezondheid. Op kantoor hebben we fijne werkruimtes, een uitgebreide kantine, een café en een dakterras.
Flexibiliteit: We begrijpen dat het leven druk kan zijn. Daarom bieden we flexibele werkuren en de mogelijkheid om jouw werk en privéleven in balans te houden. Een voltijdswerkweek is bij ons 38 uur. Ook geven we je ieder jaar vrij op 5 mei en een extra vrije dag als kerst, nieuwjaar, of Koningsdag in het weekend valt.
Teamactiviteiten: Bij TOMRA werken is niet alleen werk, het is ook plezier maken! We organiseren regelmatig personeelsuitjes, geven cadeautjes en maken zelfs bedrijfsreizen.
Beloningen en voordelen: Naast een competitief salaris (Salarisgroep J volgens de CAO Metalelektro) bieden we een scala aan aanvullende arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioenregeling met gunstige eigen bijdrage en bonussen. We bieden uitzicht op een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid.
Als je op zoek bent naar een fijne en uitdagende carrière bij een bedrijf dat zich inzet voor een duurzame toekomst, dan is TOMRA de plek voor jou. Solliciteer nu en word onderdeel van ons team dat een positieve impact heeft op de wereld om ons heen.
Maak impact bij TOMRA
TOMRA, een innovatieve en beursgenoteerde onderneming met Noorse roots, is wereldwijd marktleider op het gebied van emballage-automaten. Je kent ons waarschijnlijk van de statiegeldautomaten waar jij je lege drankverpakkingen inlevert voor statiegeld. Maar we doen zoveel meer! Onze missie? Het vernieuwen van hoe we grondstoffen verkrijgen, gebruiken en hergebruiken. Samen met onze klanten werken we elke dag aan een circulaire economie en een schonere toekomst.
Wat ons onderscheidt van andere multinationals, is de unieke sfeer: we behouden de warmte en samenwerking van een familiebedrijf, terwijl we werken aan wereldwijde impact. Bij TOMRA werk je niet alleen aan een carrière, maar ook aan een missie die er écht toe doet. Sluit je aan bij TOMRA en draag bij aan een duurzame toekomst!
Dit zeggen collega's over TOMRA
Romy te Kloese
VP Marketing, Communication & Product Management
TOMRA is niet alleen een geweldige plek om te werken, maar jouw werk draagt direct bij aan een betere leefomgeving. TOMRA zet zich in voor een schonere wereld, haar klanten én haar medewerkers.
Michel Diks
Teamleader Installation
Field Service
Bij TOMRA draait alles om kwaliteit – in onze producten én in onze service. Maar door bij TOMRA te werken, draag je ook bij aan een wereld met minder zwerfafval en meer recycling. Dat maakt mij trots.
Esther Goos-Groters
Customer Service Center
Employee
TOMRA is een warm en sociaal bedrijf waar je je echt thuis voelt. Ons hechte team werkt samen om niet alleen aan de wensen van onze klanten te voldoen, maar om deze keer op keer te overtreffen.
Is deze baan toch niks voor jou?
Bekijk onze andere vacatures
Accountmanager | HBO | Nederland | Tijdelijk | 12-16 maanden
Ben jij klaar om jouw commerciële talenten in te zetten in een dynamische en snelgroeiende omgeving? Wij zijn op zoek naar een gedreven Accountmanager die nieuwe markten in Nederland gaat veroveren. In deze rol ben jij de pionier die nieuwe kansen spot en omzet in…
Vertel mij meer!Mechanical Engineer | HBO | Nederland
Ben jij een techneut met een passie voor mechanisch ontwerp? Wij zijn op zoek naar een gedreven Mechanical Engineer die ons team komt versterken. In deze rol ontwerp, ontwikkel en optimaliseer je mechanische systemen en producten, waarbij je nauw samenwerkt met collega’s uit verschillende disciplines,…
Vertel mij meer!Facilitair Manager | HBO | Western & Southern Europe
Wil jij bijdragen aan een optimale werkomgeving binnen een snelgroeiende, internationale organisatie? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en zelfstandige Facilitair Manager die verantwoordelijk is voor het beheer en de optimalisatie van al onze facilitaire diensten. Je speelt een sleutelrol in het creëren van…
Vertel mij meer!