Marketing & Communication Coordinator

De vacature

Als Marketing & Communication Coordinator bij TOMRA is nooit een dag hetzelfde. Samen met je leidinggevende ben je verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie in de regio West- en Zuid-Europa. Het zwaartepunt van de werkzaamheden ligt in de Benelux en landen die op korte termijn een statiegeldregeling invoeren, zoals Portugal en Griekenland.

Je ondersteunt alle afdelingen met communicatievraagstukken en staat geregeld in contact met externe partijen. Een belangrijk deel van je tijd besteed je aan de daadwerkelijke ontwikkeling van communicatiemiddelen. Daarnaast verzorg je content voor zowel online- als offline-kanalen en onderhoud je de diverse sociale media. Je hebt een vlotte pen en zorgt dat alle middelen er gelikt uitzien – ervaring met het Adobe-pakket is dan ook een vereiste.

Het is belangrijk dat je nauwkeurig werkt en makkelijk schakelt tussen verschillende werkzaamheden. Ook bewaak je het overzicht en werk je graag zelfstandig in je eigen kantoor. Op verfrissende wijze geef jij invulling aan ons communicatiebeleid. Je hebt gevoel voor humor en vindt het naast hard werken ook belangrijk om het gezellig te hebben met je collega’s.

Jij:

  • beschikt minimaal over een mbo-diploma richting marketing en/of communicatie.
  • hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie.
  • kunt goed overweg met programma’s zoals Photoshop en InDesign.
  • hebt een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.
  • bent betrokken bij het milieu en draagt hier graag je steentje aan bij.
  • bent 32 tot 38 uur per week beschikbaar. 

Wij:

  • zijn een informele organisatie, waar wij fijn samenwerken en waar je jezelf kunt zijn.
  • hebben een enthousiaste groep collega’s waar iedereen gelijk is.
  • werken samen aan het tegengaan van zwerfafval en het bevorderen van hoogwaardige recycling.
  • bieden goede arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, pensioen-, bonus- en aandelenregeling.
  • geven je de vrijheid om jouw functie op je eigen manier in te vullen, passend binnen de TOMRA-cultuur.
  • laten je gerust 2 dagen per week thuiswerken als de functie dat toelaat (op basis van fulltime).
  • hebben aandacht voor gezondheid, met fruit op kantoor, ‘stoppen-met-roken’-cursussen en een jaarlijkse sportvergoeding.
  • geven je ieder jaar vrij op 5 mei en een extra vrije dag als kerst, nieuwjaar of Koningsdag in het weekend valt.
  • stimuleren en vergoeden scholing, doen veel (mini)-cursussen en vinden het geweldig om jou te zien (door)groeien.
  • hebben fijne werkruimtes, een kantine, een café en een dakterras.
  • slaan personeelsuitjes, cadeautjes of complete bedrijfsreizen niet over.
  • bieden uitzicht op een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid.
  • hebben een voltijdswerkweek van 38 uur.

Over TOMRA

Aangenaam! Wij zijn TOMRA, een beursgenoteerde en van oorsprong Noorse onderneming. We zijn marktleider op het gebied van emballage-automaten: de machines waar jij je lege drankverpakkingen inlevert in ruil voor statiegeld. Onze missie is het vernieuwen van de manier waarop we onze grondstoffen verkrijgen, gebruiken en hergebruiken. Zo werken wij samen met onze klanten aan een duurzame, circulaire samenleving.

4.600 werknemers wereldwijd
100+ werknemers in Nederland
Vestigingen wereldwijd
Kantoor in Apeldoorn

Ons kantoor in Apeldoorn levert niet alleen emballage-oplossingen aan de Nederlandse markt. We vervullen bovendien de functie van regio hoofdkantoor. Wij zijn verantwoordelijk voor een groot deel van de markten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Aangezien er internationaal steeds meer maatregelen worden genomen om plastic afval in het milieu tegen te gaan, hebben wij een forse groeipotentie.

Dit worden je collega's

Foodtruck
TOMRA Cafe
TOMRA Apeldoorn hal
Voetbaltafel
Dakterras
MicrosoftTeams-image (21)

Waarom werken bij TOMRA?

Jeffrey van Essen

Jeffrey van Essen

Installation Technician

TOMRA is een ontzettend fijn en sociaal bedrijf om voor te werken. TOMRA doet er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen en deze het liefst te overtreffen.

Jeffrey van Essen

Romy te Kloese

VP Marketing & Communication

TOMRA is niet alleen een fijn bedrijf om voor te werken, maar het werk wat je doet draagt ook daadwerkelijk bij aan een betere leefomgeving. TOMRA zet zich in voor het milieu, haar klanten en haar medewerkers.

Francisco Perez

Francisco Perez

Manager Product Experts

TOMRA staat voor kwaliteit en service, maar het is ook een bedrijf dat zich inzet voor een beter milieu. Ik ben er trots op om al jaren voor TOMRA te werken.

Francisco Perez

Is deze baan toch niks voor jou?

Bekijk onze andere vacatures

Servicemonteur | Regio Nijmegen/ ‘s-Hertogenbosch/ Eindhoven

Als servicetechnicus ben je de redder in nood van onze klanten. Je zorgt ervoor dat onderhouds- en servicewerkzaamheden met zo min mogelijk verstoringen in de winkel worden uitgevoerd. Eventuele defecten aan de emballage-automaten worden door jou zo snel mogelijk verholpen. Je bent het visitekaartje van…

Vertel mij meer!

Servicemonteur

Als servicemonteur ben je de redder in nood van onze klanten. Je zorgt ervoor dat onderhouds- en servicewerkzaamheden met zo min mogelijk verstoringen in de winkel worden uitgevoerd. Eventuele defecten aan de emballage-automaten worden door jou zo snel mogelijk verholpen. Je bent het visitekaartje van…

Vertel mij meer!

Productiemedewerker

Als productiemedewerker bij TOMRA ben je de creatieveling die flessenverzameltafels, conveyors en rollenbanen bouwt. Je maakt producten van begin tot eind helemaal zelf en werkt dus aan je eigen projecten. Daarmee zorg je ervoor dat de installatie achter de flessenautomaat compleet is en aansluit op…

Vertel mij meer!

Meer weten over wat we doen?